WEEMAN PROJECT 5º PRIM

24/04/2019

The WEE Man sculpture at the Eden Project in the UK, inspired our 5º primaria students to become artists and create their own model out of things they had at home.

The final set up of the sculptures with the kids presenting their artwork in front of the class, gave a fabulous close to an otherwise fun and meaningful project.

La escultura WEE man, que forma parte del Proyecto Eden en Reino Unido, inspiró a nuestros alumnos de 5º de primaria a convertirse en artistas y crear su propio modelo con objetos que tuvieran por casa.

El montaje final de una exposición de las esculturas con los estudiantes presentando sus obras delante de la clase, puso un bonito y significativo broche final a este proyecto.